elisee.reismee.nl

It's February again... time to go!

Morgen, precies twee jaar geleden, stond ik op Schiphol om het vliegtuig naar Athene te pakken voor mijn uitwisseling van European Studies. Eergisteren, precies een jaar geleden, stond ik op Schiphol om het vliegtuig te pakken naar Phoenix voor een weekje Amerika met familie. Komende zondag, dit jaar, sta ik op Schiphol om het vliegtuig te pakken naar Bangkok voor een wereldreis van 6 maanden.I'm starting to like the month February, I wander what it will bring me next year.


Inmiddels voel ik mee de grootste chaoot op aarde, zo een week voor vertrek. Kleine details als scriptie, visa, vaccinaties, en verhuizen bijvoorbeeld zijn toch wel dingetjes die wel belangrijk zijn om goed geregeld te hebben. Vandaag heb ik samen met onmisbare hulptroepen mijn geliefde studiootje leeggeruimd. En dat is toch niet niks als je je hele leven in een vrachtwagentje ziet staan en terugkomt in een lege, galmende en naar schoonmaakmiddel ruikende kamer (op een bank en een luchtbed na jawel).


Na een kleine reality check met een wijntje erbij, moest ik toch wel een beetje gaan beseffen dat er alleen maar leuke dingen te wachten staan! Ik heb onwijs veel leuke herinneringen aan mijn tijd in Den Haag gehad en ik heb nog een paar dagen!'Sometimes you don't realize the value of a moment, untill it becomes a memory.'Dus nu wordt het tijd om nieuwe herinneringen te maken en te gaan genieten van een compleet ander avontuur.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!